1
– طراحي وب تارنما ريسپانسيو امروزه به خاطر ارتقاء تنوع دستگاه هايي که قابليت مرور در وب را به يوزرها خود مي دهند و بالطبع متنوع بودن مقدار نمايشگر آن ها تکنيک و ساختار هاي جديدي در قالب و اندازه اينترنت وب سايت ها مسئله به کار گيري قرار ميگيرد .
براي نمونه شما شرکتي هستيد که قصد داريد از شيوه اينترنت طراحي سايت در مشهد وبسايت در قضيه توليد ها خود به يوزرها و بازديد کنندگان داده ها موضوع نظرتان را انتقال دهيد .
حالا بايد مد لحاظ داشته باشيد که از چه خط مش هايي يوزرها به وب سايت شما دسترسي خواهند داشت !؟ و چه چيزي را براي جذب نگاه مشتري مي بايست رعايت نماييد ؟
براي
مثال کمپاني هاي بزرگ براي وب سايت هاي خويش دستگاه هاي زير را مد لحاظ قرار عرضه ميکنند : 1-
PC and Laptop Screen 2-
Touch Screen , Tablet 3-
Mobile Screen 4-
SMART TV Browser اما
ممکن است هرکدام از گونه هاي بالا رزولوشن ها و مدل هاي متعدد ديگري را نيز در خود جاي دهند
حال
براي اين که يک وبسايت با الگويي يکسان و قابل اجرا بر روي تمام دستگاه ها داشته باشند بايستي چه نمايند ؟ پيشنهادي
که ميشود استفاده از نو ترين تکنيک هاي طراحي استايل در اينترنت سايت ها است که چند نکته مهم در هنگام طراحي قالب آن مي بايست مد لحاظ گرفته شود ، که مشتمل بر : •
تا جايي که امکان دارااست ميزان تارنما بايد تعالي باشد و در هنگام بلندمرتبه شدن نمايشگر ميزان سايت نيز به همان نسبت تغيير تحول سايز بدهد •
در هنگام کوچک تر شدن سايز نمايشگر (براي موبايل) صفحات وب سايت اسکرول نخورد •
قابليت تاچ کردن بر روي ورقه وجود داشته باشد
2
– بهينه سازي وب سايت (سئو اينترنت سايت) بخش اصلي ديگري که در موقع طراحي وب وب سايت و يا دعوا يادگرفتن طراحي تارنما بايد مد لحاظ قرار بگيرد دعوا SEO يا اين که همان با صرفه سازي اينترنت وبسايت براي جستجو گر هاست . عمده يوزرها اينترنت تارنما هاي بلندمرتبه از طرز کاوش گر ها مقصد خود را پيدا مينمايند که بايد طراح وب اين زمينه اساسي را مد نظر قرار دهد . اين نکته هم اصلي ميباشد که کاوش گر هاي مدرن دستگاهي که با آن کاوش ميگردد را نيز امتياز بندي مي نمايند و نتايج را ارائه ميکنند ، براي نمونه روباتي که وب وب سايت ها را در گوگل براي کامپيوتر INDEX مي کند با روبات تلفن همراه گوگل فرق ميکند .
3
– در طراحي اينترنت وبسايت به روز باشيد و
در غايت مهمترين نکته ساختار و قالب وب سايت ميباشد که با به کارگيري از تکنلوژي هاي به روز بتواند حيث مشتري را در يک نگاه به خويش جلب نمايد !
امروزه کمپاني هاي بزرگي مثل گوگل براي معرفي محصول ها خود از شيوه اينترنت تارنما از منش هاي خلاقانه و کاربرپسندي استعمال ميکنند، که ما هم ميتوانيم در اين رويه پيشرو باشيم .
که ميتوان اينگونه معرفيش کرد “هر
کاربر که وارد ورقه با اهميت وبسايت شد ، او را وادار کنيم بدون آنکه از ورقه خارج شود محصول ما را بپسندد و در مسئله ما داده ها کسب کند” اصولا به اين رويه گونه تايم لاينينگ يا اسکرول اينترنت گفته ميشود که استفاده کننده از ابتداي برگه تا انتهاي ورقه را طي مي نمايد و درباره متاع ، کمپاني و … داده ها به دست ميآورد .
براي
مثال به گوگل براي معرفي محصولات خويش وب وب سايت هاي خويش را به اين خط مش طراحي کرده ميباشد : .google .com /nexus/7 براي هر ميزان نمايشگر اين وب وبسايت قابل سناريو ميباشد و استفاده از افکت هاي قشنگ در هدر بکگراند هاي ثابت زيبايي خاصي را به وب تارنما طولاني تر مي نمايد .
درباره این سایت