روز بازاريابي ديجيتال صرفا يک رويداد نيست، سازماني هست براي ياري به توسعه  طراحي سايت در مشهد و گسترش بازار ديجيتال و مهم‌تر از آن بازار ديجيتال مارکتينگ، ماموريت حساس آن توليد بستري مطلوب براي معرفي ظرفيت‌هاي ديجيتال مارکتينگ به صنعت هاي و کسب‌وکارهاي گوناگون است .


 


بازار ديجيتال مارکتينگ همواره شاهد تغييرات بسياري بوده ميباشد و روز بازاريابي ديجيتال کارايي مينمايد پاياني دغدغه‌ها، استراتژي‌ها و متدهاي متعدد را با فعالين و علاقه‌مندان اين حوزه به اشتراک بگذارد .


 


در روز بازاريابي ديجيتال حرف‌ها و آدم‌ها اساسي مي باشند و درصورتي که قرار مي‌باشد حرف مستندي به گوش فعالين ديجيتال مارکتينگ رسد روز بازاريابي ديجيتال يکي از بهترين بسترها براي اين‌کار مي باشد . از طرف ديگر خوي فرصت‌هاي همکاري، اشتراک‌گذاري تجربيات و هم‌افزايي علم سبب پرورش اين بازار ميشود براي همين روز بازاريابي ديجيتال اين عمل را با جديت دنبال مي‌نمايد .


 


رويداد


روز بازاريابي ديجيتال حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌هاي تبليغاتي بزرگي مانند علي بابا، سفرمارکت، ديجيکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، يکتانت و … و کلام در زمينه جديدترين تجربيات و دغدغه‌هاي کسب‌و‌کار‌هاي ديجيتال سبب ساز شده تا اتفاق افتاد روز بازاريابي ديجيتال فضايي حرفه‌اي براي شبکه‌سازي و انتقال تجربيات مثبت و منفي به خود بگيرد .


 


اين اتفاق افتاد تا بحال در دو دوره برگزار گرديده مي‌باشد و مجموع 1800 کمپاني کننده را به دور يکديگر عده کرده است . برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي تخصصي با موضوعات ريتارگتينک، ديجيتال برنديگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتينگ و … از بخش‌هاي رويدادهاي قبل بوده است .


 


برگزاري


دور سوم از اين رويداد روز


بازاريابي ديجيتال - برگزاري به دور سوم از اين رويداد


سومي رويداد روز بازاريابي ديجيتال دي ماه سال 98 به بازه زماني 3 روز برگزار مي شود .


تفاوت‌هاي اساسي‌ اين رويداد با رويدادهاي قبلي که باعث ارتقا فضاي تخصصي‌ اتفاق افتاد مي‌شود:


جداسازي


هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آنان از يکديگر در قالب بخش‌هاي متعدد (Edition) ساخت


بستر مطلوب براي معرفي روش‌هاي مدرن تبليغاتي و ديجيتال مارکتينگ و بررسي تاثير آن ها بر صنعت هاي مختلف ارزيابي


دغدغه‌هاي روز در حوزه ديجيتال مارکتينگ همياري


گسترده‌تر با همکاران، شريکان تجاري، رسانه‌ها و برگزارکنندگان


بخش‌هاي متعدد سومي اتفاق افتاد روز بازاريابي ديجيتال روز بازاريابي ديجيتال تصميم دارااست تا کاربردپذيري، تاثيرگذاري ديجيتال مارکتينگ در حوزه‌ها و صنايع مختلف را نظارت کند . اين بخش‌ها شامل حوزه‌هاي صنايع تند مصرف (FMCG)، آرايشي بهداشتي، غذايي و …، حمل‌ونقل، سفر و لجستيک، موبايل، مد و جامه و مال‌هاي تجاري و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و مواردي ازين دست ميباشد .


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ديجيتال ,بازاريابي ,مارکتينگ ,اتفاق ,افتاد ,رويداد ,بازاريابي ديجيتال ,ديجيتال مارکتينگ ,اتفاق افتاد ,مطلوب براي ,بازار ديجيتال
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویا و خیال، افسانه و داستان دریای زندگی انواع تجهيزات تصفيه فاضلاب | ماشين آلات صنعتي و ساختماني Delsam_Tm Tanya خريد کتاب خارجي pdf mofidneveshte #هلیکوپتر #خیاط_آنلاین اندیشــه هایِ حقــوقی