اين مقاله به تيتر يک ابتدا کلي براي مخاطب پايه گذاري کردن شده است طراحي سايت در مشهد و به پيش نياز خاصي نياز ندارد، در سود مي تواند نقطه شروع قابل قبولي براي مطالعه ساير مقالات فراکارانت در مسئله پباده سازي تارنما باشد .
روش
پيشنهادي فراکارانت براي مطالعهي مقاله صفر تا صد راه و روش اندازي تارنما چيست؟ جهت آشنايي شما با فرايند پباده سازي و خط مش اندازي سايت، مقالاتي را مهيا کردهايم، براي شناخت بيشتر با صفر تا صد منش اندازي سايت، به ترتيب بر روي نام مقاله ها کليک نماييد .
صفر
تا صد راه و روش اندازي سايت 1-تحقيق
و برنامه ريزي مهمترين تراز قبلي از فعالسازي و طراحي سايت و رسيدن به برد در آينده، تحقيق در مورد آن ميباشد . بايستي سايتهاي فعلي که هم مسئله تارنما شما رويه اندازي شدهاند را محاسبه کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسايي فرمائيد .
2
–دامنه و منابع زمينه نياز بعد از آن از برنامهريزي و مشخص کردن هدف ها موضوع نياز براي فعال سازي و طراحي سايت، براي وب سايت خود بايستي دامنه (Domain) گزينش کنيد . دامنه معرف اسم و برند شما خواهد بود .
پس براي انتخاب آن اعتنا و وسواس خاصي داشته باشيد . براي شناخت با نکات اساسي در تعيين دامنه کليک فرمائيد .
صفر
تا صد طراحي تارنما و خط مش اندازي سايت 3
– طراحي وب سايت در اين مرحله انتخاب مناسبترين شرکت طراحي سايت، اولين قدم براي دستيابي به يک سود برد آميز ميباشد . براي عقد قراداد، اضطراري هست که منظور ها و تجهيزات مسئله نياز خويش آگاه باشيد و پروپوزال آن را تنظيم نماييد .
جهت آشنايي بيشتر مقاله طراحي سايت را مطالعه بفرماييد .
4
–محتواي سايت يک بخش اساسي در پباده سازي و روش اندازي سايت، تعيين و توليد محتوا براي وبسايت مي باشد . محتوا مهمترين بخش براي هر وب تارنما است، چون اين محتواي تارنما ميباشد که سبب جذب يوزرها به تارنما شما مي گردد .
براي مطالعه بيشتر در اين رابطه به مطلب محتواي وبسايت مراجعه نماييد .
5
–تست اوليه در اين سطح ميبايست شرکت پباده سازي سايت با همياري پيشنهاد دهنده، به انجام فرآيند تست کارايي وب سايت، صحيح بودن لينک ها، سعي درست فرآيندها و املا درست متنها بپردازد . تا نقاط قوت و ضعف آن معلوم شود .
تست
اوليه 6-
پرده برداري از سايت در اين مرحله پباده سازي وب سايت شما به نقطه نهايي رسيده مي باشد و مطالب در آن قرار دارد . همچنين خطاها آن رفع گرديده درحال حاضر مهيا هست تا از آن به صورت عمومي پردهبرداري فرماييد و به طور رسمي استارت به عمل فرمائيد . در اين سطح اعتنا به ديجيتال مارکتينگ اهميت به سزايي داراست .
براي شناخت بيشتر مي توانيد مقاله م کردن و برنامه ريزي استراتژيک ديجيتال مارکتينگ را مطالعه نمائيد .
7-
تحقيق و بسط (هميشگي) تحقيق و گسترش يک پروسه هميشگي هست که ميبايست جهت شناسايي روشها و الويتهاي بهبود همت و محتواي اينترنت وبسايت با انگيزه افزايش رضايت کاربر، به رخ پيوسته و در فواصل مشخص انجام گردد .
فاصله زماني اين فعاليت متعلق به پارامترهاي مختلفي مانند: اهميت اينترنت سايت، تعداد يوزرها و غيره مي باشد . براي شناخت با نکات داراي ارتباط با تحقيق و توسعه و گسترش کليک فرمائيد .
طراحي
سايت
درباره این سایت