بهترين شرکت طراحي سايت در مشهد 


قواعد استعمال از پاپ آپ در ساخت وب سايت


پاپ آپ، مزاحم تمام عيار يا اين که کاتاليزور موءثر ؟


فرض فرمائيد يک پروژه نو براي ساخت وب سايت به شما واگذار شده‌است و قصد داريد تمام علم و تجربه خويش را صرف پباده سازي يک وب سايت خوشگل و کاربردي فرمائيد. در اولي گام تمام خصوصيت‌هاي يک اينترنت‌تارنما خوب را از ذهن ميگذرانيد و تصميم مي گيريد همگي اين ايده‌ها را در وب سايت خويش پياده نمائيد. ولي شايد لازم باشد در رابطه اين فرايند اضافه با خودتان تصور کنيد. شايد اين سوال برايتان پيش بيايد که اجراي تمام خصوصيت‌هاي خوب در اينترنت‌وب سايت چه اشکالي ميتواند داشته باشد؟


 


در شرايطي‌که بخواهيم به طور بي آلايش اين معني را براي شما پر‌نور کنيم، بايستي به‌اين نکته اشاره کنيم که حتي زياده‌روي در خصوصيت‌هاي خوب يک اينترنت‌وب سايت هم قادر است خروجي بدي به ياروهمدم داشته باشد. چون فضاي اينترنت جايي براي هرج و مرج و افراط وجود ندارد. به عبارت ديگر؛ کاربري که وارد تارنما شما ميگردد، وقت کافي براي بازديد تمام صفحه هاي شما ندارد.


 


در صورتيکه مخاطب بخواهد به جواب يک سوال رسد، بدترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين ميباشد که او‌را با داده ها مزاحم و غيرکاربردي در وب سايت گم راه فرماييد. البته چاره بهتر چه چيزي است؟


 


چرا دقت به آساني در ساخت وب سايت مهم ميباشد؟


شايسته ترين شيوه‌حلي که قادر است به مذاق کليه يوزرها خوش بيايد، روش بي آلايش و مينيمال (Minimalism) در طراحي وب ميباشد. ترند مينيمال مدتي ميباشد که در ساخت وب سايت اهميتي متعددي پيدا کرده و ادله آن هم تماماً پر‌نور ميباشد؛


 


استفاده کننده در سريع‌ترين دوره ممکن و سواي ساخت مزاحمت، به محتواي موردنياز خويش ميرسد.


 


در واقع شفافيت و آساني دو برهان پهناور در برد تارنما شما خواهد بود به اين دليل که اين دو دليل به عبارتي خصوصيت‌هايي ميباشد که گزينه پسند تمامي بازديد کنندگان فضاي اينترنت ميباشد. به عبارت بي آلايش‌خيس، وقتي که تحت عنوان يک طراح وبسايت رضايت استفاده کننده را در حق تقدم قرار مي‌دهيد، يعني يک گام به پيروزي نزديک گرديده‌ايد.


 


ولي چنانچه بخواهيم به طرف ديگر سکه هم نگاهي بياندازيم، بايستي بگوييم که مراد ما از آساني و شفافيت اين وجود ندارد که ابزارهاي تاثيرگذار در فروش و بازاريابي را فراموش نمائيد.


 


پاپ آپ چه مي‌باشد و چرا پديد آمد؟


سال ها پيش، پاپ آپ تحت عنوان يک عنصر کاربردي در اکران محتوا، رويکرد خويش را در ساخت وب سايت گشوده کرد. هدفي که پنجره‌هاي پاپ آپ داشتند اين بود که بتوانند محتواي مهم و موردنياز استفاده کننده را فارغ از تغيير و تحول در ساختار کلي اينترنت‌وب سايت به اکران بگذارند.


 


بعد از مدتي، بخش اعظمي از تارنما ها از اين خصوصيت خوب، سوءاستفاده کردند و وجه? تبليغاتي به آن دادند. هنگامي تمامي جاي وب پر از پاپ‌آپ‌هاي تبليغاتي شد، اين مجموعه گوگل بود که مانند مدام به نجات يوزرها آمد.


 


طبق ضوابط نو گوگل، وبسايت‌هايي که تبليغات متعددي در تارنما خويش دارا‌هستند، با کاهش جايگاه در برگه حاصل گوگل مواجه ميشوند. ايراد اصلي ولي جايي بود که در آن دوره مقررات شفافي براي يک پاپ آپ مقبول گوگل و يوزرها وجود نداشت.


 


 


ميتوان اظهار کرد، خصوصيت‌هاي خوب و بد يک پاپ آپ قابل تشخيص نبودند. در‌اين دربين سوال ديگري ذهن عشق و علاقه‌مندان را درگيرد کرد: آيا در وهله اوليه، استعمال از پاپ آپ شيوه مناسبي براي ارتقا مشترکين رومه، پروموت کردن تخفيف‌هاي تازه و معرفي نوشته‌ي‌علمي‌هاي نو ميباشد؟


 


در‌اين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم نخست تمام ابهاماتي که در موضوع به کار گيري از پاپ آپ براي شما موجود هست را برطرف کرده و با نگاهي زود گذر بر موقعيت شرايط کنوني پاپ آپ در ساخت سايت، 18 سفارش عملي و موثر را به شما ارائه نماييم.


 


اشکال پاپ و تفاوت سعي آنان


اذن دهيد نخست ببينيم پاپ‌هاي فعلي چه ظاهري دارا‌هستند، با چه هدفي از آن ها به کارگيري مي شود و به هيچ وجهً چرا مي بايست آنان‌را در پروژه هاي ساخت سايت به کار گيري کنيم.


 


Modal: يکي‌از رايج‌ترين اشکال پاپ آپي ميباشد که يوزرها در فضاي اينترنت با آن روبرو ميشوند. اين جور از پاپ آپ‌ها معمولاً به محض آمدن شما به وبسايت، در ذيل يا اين که کناره برگه ظواهر ميگردند.


 


Interstitial: اين جور از پاپ آپ با ورود شما به تارنما، تمام ورقه را پوشش ميدهد و براي مشاهده محتواي برگه بايستي در آغاز از شر آن خلاص گرديد.


 


Notification ttttt: اين گونه معمولا مشابه به يک نوار آگهي، در بالاترين يا اين که ذيل‌ترين بخش کاغذ قرار ميگيرد.


 


 


به کارگيري از پاپ آپ وما عمل اشتباهي وجود ندارد. در واقع مهم‌ترين فاکتوري که بر کيفيت پاپ آپ تاثير گذار ميباشد محتواي قرار گرفته در آن و طريق دسترسي استفاده کننده به فضاي اصلي کاغذ ميباشد. مثال هاي پايين را ميتوان گزينش هاي صحيح براي به کار گيري از پاپ آپ دانست.


 


5 ادله خوب براي استعمال از پاپ‌ آپ در وب سايت


ممکن ميباشد گمان گنيد گوگل ارتباط نيکي با پاپ آپ‌ها (به خصوص پاپ آپ موبايلي) ندارد و بهتر ميباشد که زير هر قوانيني از آنها پرهيز کنيد؛ البته با درک کردن  برهان ذيل، بدين سود ميرسيد که که درصورتي که از نحوه صحيح وارد گرديد، پاپ آپ‌ها نقش يک کاتاليزور بسيار مهم و اثرگذار را ايفا ميکنند.


 


جلب اعتنا: حقيقت اين ميباشد که امروزه اشخاص وقت کافي براي انجام شغل هاي خويش ندارند؛ به همين ادله استعمال از پنجره‌هاي کوچکي که دربردارنده پيام‌هاي مهم مي باشند، بسيار جلب اعتنا مي‌نمايند.


جنبه روانشناختي: ديده آدم از نظر روانشانسي به موادسازنده و پنجره‌هاي کوچک و رنگي که دارنده افکت‌هاي خوشگل باشد اضافه جذب ميگردد.


انعطاف پذيري بالا: کاربرد پاپ آپ‌ها ديگر فقط منتهي به تبليغات اذيت کننده نمي شود. اينک، ميتوانيد از آن ها در هنگام ورود به تارنما، پس از اسکرول کردن يا اين که پيشين از خروج استفاده کننده به کارگيري فرماييد.


ظواهر پاک: همان گونه که تا قبل از اينً در پيشگفتار اشاره کرديم، مينيمال بودن يکي‌از مهم ترين عنصرها در محافظت زيبايي و آساني تارنما ميباشد. بنابريان در‌حالتي که پيامي داريد که دربردارنده داده ها مهم و مايحتاج براي استفاده کننده ميباشد، مي توانيد با به کار گيري از پاپ آپ، سواي اشغال کردن فضاي برگه اين پيام را در دست بازديد کننده وبسايت خويش قرار دهيد.


ارتقاء نرخ تبديل: يکي‌از اينترنت‌وب سايت‌هاي داراي اعتبار در مورد طراحي وب سايت آزمايشي جذاب در رابطه نقش پاپ آپ‌ها در نرخ تبديل مشتري انجام داده ميباشد. طبق نتيجه ها بدست آمده، به کارگيري از پاپ‌ها نرخ تبديل مشتري را تا 3 درصد ارتقاء ميدهند. چنانچه در پباده سازي و کاربردي بودن پاپ‌ آپ‌هاي وبسايت خويش اعتنا کار به خرج دهيد، اين عد تا 9 درصد ارتقاء مييابد.


نبايدهايي در رابطه به کارگيري از پاپ آپ در تلفن همراه


کمپاني گوگل در بخش راهنماي Webmaster Blog از برنامه نويس ها درخواست مينمايد که پاپ‌هاي تبليغاتي را به طور هدفمند براي يوزرها فردي‌سازي نمايند تا مخاطب با محتواي اسپم و آزاردهنده روبرو نشود. براي کسب داده ها بيش تر سفارش مي کنيم نوشته‌ي علمي seo گوشي را در تارنما وبسيما مطالعه نمائيد.


 


گوگل جريمه رنج براي آن گونه از اينترنت‌تارنما‌هايي که از پاپ آپ‌هاي تحت به کار گيري ميکنند در حيث گرفته ميباشد:


 


پاپ آپ فورا بعد از ورود به کاغذ به استفاده کننده نشان داده ميشود.


پاپ‌ آپ‌ محتواي برگه تارنما را نهفته ميکند و دسترسي به محتواي اصلي نيست.


پاپ‌ آپ تمام فضاي ورقه را پوشش مي‌دهد.


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویدی Jayson راهنمای تدریس دانشگاهی سیمرغ پرواز اتحادیه مرغداران استان سیستان و بلوچستان مشاور و مدرسه با نشاط گروه آموزشی دوره ابتدایی پایه پنجم شهرستان بوشهر اتد پلاس باشگاه کتابـدوستان : حال خوش خواندن